T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
HATAY / ANTAKYA - Küçükdalyan Mahmut Yarım Ortaokulu

Okulumuzda E- Twinning Projesi Hayata Geçti: "Beden Dili Söz Korosu"

Okulumuzda E- Twinning Projesi Hayata Geçti: "Beden Dili Söz Korosu"

Okulumuzda E- Twinning Projesi Hayata Geçti: "Beden Dili Söz Korosu"

Ülkemiz geneli toplam üç ilden dört okulun ortak e- twinning projesi olan "Beden Dili Söz Korosu" adlı projemizin bir ortağı olmaktan kıvanç duyarız.  Proje ortaklarımızdan Kazım Karabekir Ortaokulu/ İstanbul, Maşuklu Barış Arslan Ortaokulu/ Hatay, Mezitli Muhittin Develi İlkokulu/ Mersin ile bu hafta itibariyle proje çalışmalarımıza yoğun bir şekilde başladık.

Projemiz, Okul Müdürümüz Aytaç İFLAZOĞLU kuruculuğunda ve Fen Bilgisi Öğretmenimiz Şeyda ŞİMŞEK ile Türkçe Öğretmenimiz Nurcan YÜREK danışmanlığında; İlkokul Müdür Yardımcılarımız Ahmet Zamir KENRU ve Sonay RANDA GÜZELOĞLU ile 15 öğrencimizin katılımıyla hayata geçmiştir. Türkiye Ulusal Destek Servisi tarafından 2 Mart'ta kabul edilen projemizde ortak diğer okullarımızla birlikte üretmenin, yeni bir heyecanı deneyimlemenin mutluluğu içindeyiz.

Bu hafta başında yaptığımız Öğretmen Tanışma Webinarı'nda proje paydaşı tüm öğretmenlerimizle ortak bir enerji yakaladık. Küçükdalyan Mahmut Yarım ailesi olarak bu enerjinin güzel bir çalışma sürecini beraberinde getirmesini diliyoruz.

PROJE HAKKINDA

Öğrencilerimize şiir okuma ile vurgu ve tonlamaların iletişimdeki önemini fark etmelerini ve şiiri sevmelerini hedefleyen bir çalışma planlıyoruz. İletişim becerilerini çok yönlü geliştirmeyi hedefliyoruz. Söz korosu eşliğinde şiir okurken Türkçe, müzik, fen ve matematik dersleriyle ilişkilendirme böylece disiplinler arası bir çalışma üretmeyi hedefliyoruz. Öğrencilerin işaret dili, ritim, şiir gibi farklı alanlardan beceriler gerektiren çalışmalarla çok yönlü ve çok boyutlu gelişimsel süreci hedefliyoruz. Bu hedefimiz gerçekleştirirken web2 araçlarından faydalanmayı ve çocukların bilişimle öğrenmesini planlıyoruz.

HEDEFLER

1.      İşbirliği yapmak, takım halinde çalışıp çeşitli ürünler ortaya koymak,

2.      İşaret dili, beden dili, ritim vb. çalışmalarla çocukların empati duygusunu geliştirmek, kinestetik zekayı harekete geçirmek,

3.      Müzik, Türkçe, Fen ve Matematik derslerini oyunlarla öğrenmeyi sağlamak,

4.      Öğrencilerimizi web2 araçlarıyla tanıştırmak,

5.      İnternette bilinçli tüketicilikle bilinçli üreticiliği bir arada olmasını sağlamak.

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 10.03.2022 - Güncelleme: 10.03.2022 11:40 - Görüntülenme: 354
  Beğen | 2  kişi beğendi